09 Haziran 2010

Zeytin İskelesi, Fikir Sahibi Damaklar, Lüfer Kampanyası

Zeytin İskelesi'nden yandaki gazete ilanınının Mayıs ayının son haftasında Hürriyet gazetesinde yayımlanmasıyla ilgili e-posta geldiğinde izniniz olursa ilanınızı sitemde yayınlamak isterim demiştim, sağolsunlar memnuniyetle dediler. Zeytin İskelesi'nin sızma zeytinyağlarıyla süslendi bu yıl salatalarım, onunla lezzetlendi yemeklerim. Elbette benim için çok ayrı yeri olan Laleli'nin erken hasat yağını da kullandım, hem de büyük keyifle, ağzımı şapırdatarak. Ekmek bandım her ikisine de, iştahımı açtılar zerafetleriyle. Fikir Sahibi Damaklar'ı zaten biliyor herkes, Defne Koryürek önderliğinde güzel işlere imza attılar. Lüfer kampanyası da bunlardan biri. Dilerim yandaki fotoğraftaki yazılar okunabilir büyüklüktedir. Tüm değerlerimizin korunabildiği bir ülkede yaşamak dileğiyle.

10 yorum:

Narince dedi ki...

Evet firmanın reklamları, şişesinin güzelliği gazete köşesinde hemen dikkatimi çekmişti. Ama ne yalan söyleyeyim kullanmadım henüz. Zeytinyağımı pazarda İzmirli bir bayandan alıyorum hep. Ama kampanyadan da haberim var, gerekli, uymalı!

LEZZETİKRAM dedi ki...

reklamları dönmeye ve sizde de isminin geçtiğini görünce ilk markete gittiğimde sepete koymuştum,birkaç aydır kullanıyorum lezzeti harika gerçekten de ,lüferle ilgili kampanyaya da benden tam destek :)
sevgiler

gulsev dedi ki...

Ah Tijencim isabet bir uyarı olmuş.Biz akşamları caddebostan sahil parkına çıkıyoruz bıdıkla, biraz parkta oyalandıktan sonra sahilde balık tutanlara bakıyorum, henüz çinekop lüfer olmadı ama, şuan denizde sezonu geçmekte olan istavritler var, ama avlanan amcalar, dayılar, abiler çok küçükleri kovalarına atıyor. Sayıları azcada olsa, diğer denizde yüzüp avlananlara nazaran azınlıktalar. Ne yazık ki 3 tarafımız denizlerle çevrili olmasına rağmen, doya doya balığa koşamıyoruz. Her yerimizden balık fışkıracakken, birçok eve balık bile giremiyor belki de....
Umarım kendimize geliriz.
selamlar..

Meyvelitepe dedi ki...

Çok yerinde bir kampanya bu, eskiden bulabildiğimiz boyda lüfer göremez olmuştuk, varsa yoksa çinekop (ya da sarıkanat). Hatta üniversite yemekhanesinde herkese normal boyda bir lüfer servis edilebildiği günler hala hafızalarımızda.
Umarım kampanyaya katılım balıkçıları etkileyecek kadar fazla olur. Dünyanın en lezzetli balıklarından biri olan lüferin yeniden bollaşması dileğimiz. Bu kampanyayı düşünen, duyuran ve uygulayan herkese teşekkürler.

beste dedi ki...

Resmin ustune tiklayinca rahatlikla okunuyor. Ne guzel bu kampanyanin bu kadar ses getirmesi bir suru isletme, sef de destek verdi,umut veriyor bir nebze gelecege dair. Tum degerlerin farkina varilip korunabildigi bir ulkem olmasi dilegiyle!

Unknown dedi ki...

Ne kadar ses getiren bir kampanya oldu. Emeği geçen herkesin eline yüreğine sağlık. Bu zeytinyağını bende denedim. Lezzeti gerçekten çok güzel, sevgiler

pelince dedi ki...

Lüfer nedir çocuklar bilemeyecekler :( bende destekliyorum... İstanbulu İstanbul yapan balıktır aslında.. ama unutuldu resmen...

Unknown dedi ki...

Lüferler bitmesin, zaten bulamıyoruz balıkçılarda, bulsak ta o kadar pahalı oluyor ki. Umarım yine birgün lüfer akınları olur ki eskiden olurmuş. Bu kampanyayı destekliyorum bende..

Damak Tadı dedi ki...

Geç kalınmış ama güzel bir kampanya olmuş..Duyarlı arkadaşlara teşekkür ediyorum..

Tijen'ciğim,akrabalarımız yıllardır bunun mücadelesini verdikleri halde sonuç elde edemediler..Dilerim bundan sonra ses getirir..


Sevgilerle..

SeyyAh dedi ki...

Merhabalar...
PC deki arıza ve bazı bilgileri tekrar elde etmek için epeyi uğraştık sonunda tekrar buluşmak kısmet oldu. Çok şükür sağlıkta sıkıntımız yok..
Bizlerde sizleri çok özledik...
Dileklerinize içten katılıyor, ailecek sevgi ve selamlarımızı yolluyoruz..