15 Haziran 2010

İzmirlilere Organik Pazar müjdesi

Seda Çiftçi'nin Fikir Sahibi Damaklar grubuna yolladığı bu müjdeli haberi paylaşmak istedim. İzmir'in ilk organik pazarı Temmuz'un ilk haftasından itibaren her cuma günü Karşıyaka'da, Bostanlı pazaryerinde açılacakmış. Ekolojik Tarım Organizasyonu (ETO), İzmir Büyükşehir Belediyesi, İZKA ve Tarım İl Müdürlüğü'nün ortak projesi imiş bu. Ne güzel değil mi? İzmir'in başka yerlerinde de daha sonra benzer pazarların kurulacağını söylemişler. Tüm İzmirlilere müjdeler olsun! Pazaryerinde sadece organik sertifikalı ürünler satılacakmış ve ürünlerin sertifikaları giriş sırasında belgeleriyle birlikte kontrol edilecekmiş, bilesiniz.

8 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Evet canım,
bence Sevgili İzmirli'lerin şehirlerine, en güzel yaz hediyelerinden biri olacak bu haber.
Geçen sabah okudum yayınlayacaktım hatta ama senin sayfanda daha keyifli olacağını düşündüm .
Hayırlı Olsun
sağlıkla...

Damak Tadı dedi ki...

İzmir'lilere müjdeler olsun!Dilerim her semtte bir pazar olur bundan sonra..Öperim seni tatlı kadın..Sevgiler..

çeşnici Handan dedi ki...

Verdiğiniz güzel bilgi için teşekkürler. Ne güzel bu tür pazarlar yavaş yavaş ülkemizde çoğalmaya başlıyor.Bunları duyduğumda mutlu oluyorum. Sevgiler.

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Tijenciğim merhaba, ben Bonova da da açıldığını biliyorum . Daha görmedim ama hazırlık yapıldığını duymuştum. paylaşımın için teşekkürler...

beste dedi ki...

cok guzel haber, Turkiye'nin heryerine yayilacak insallah. Insanlar saglikli yiyecekler yiyebilecekler ne guzel keyifleniyorum boyle haberlerle:)

Egeden Tarifler dedi ki...

Tijencim, bu güzel haberi paylaştığın için bir İzmirli olarak çok teşekkür ederim :)

HÜLYA dedi ki...

çok güzel bir müjde tijencim... hemen bu pazara girmek lazım özçay organik çayla.... gerçi izmir temsilcimiz düşünmüştür bunu ama ben yine de hemen bi görüşeyim.. tekrar teşekkürler tatlım....

organik pazarların her geçen gün artması çok güzle bir şey insanımızın bilinçli tüketici olması sağlıklarına özen göstermeleri çok güzel...

kocaman sevgiler gönderiyorum sana...

narcicegirengi/sevde dedi ki...

Merhaba Tijen Hanim,
Bu cok guzel bir haber, her ne kadar ben artik Izmir'de yasamasam da ailem Izmir'de yasiyor. Eskilerin ne kadar saglikli olduklarindan dem vururuz hep ama nedenlerini pek kurcalamayiz.Nedeni cok acik,ne kadar dogal beslenirsek o kadar dogallasiriz... Sevgiler
narcicegirengi.com