29 Haziran 2007

Yasam denen bilinmez kutu

Umutsuz yahut sevincsiz degilim. Sadece basligi yazarken bakiyorum sayfaya ve ne gelirse onu yaziyorum. Bu sefer de bu geldi. Biliyorum bu ara pek guncelleyemiyorum. Elbette gerekcelerim var ama simdilik bende sakli bunlar. Iyi miyim? Ah elbette iyiyim. Ay ve gunes koruyor beni buralarda. Oyle demistim, koruyun beni. Dolunay var hem dunden beri, gordunuz mu? Bir suru sey goruyorum, bir suru sey yaziyorum, bir suru yerdeyim ve yine her zaman oldugu gibi, hic bir yerdeyim. Bu yazi resimsiz, affola. Resim yukleyebildigim an soz, hemen. Ancak simdilik sizi Akdeniz'in serin esintileriyle basbasa birakiyorum. Burada.

9 yorum:

meltem dedi ki...

tijeeenn merhaba

dolunay çok güzell

ben bu aralar çok geziyorum şehirlerarası egeyi bitirdim perşembe karadeniz taraflarına geçiyorum

sevgiler

Tijen dedi ki...

bence de cok guzel meltem! her yerde baska guzel anlasilan.. ondan vazgecmek yok!

ayseyaman dedi ki...

Sevgili Tijen,
söz varlığınız o kadar güzel ve zenginki, cümleleri siz de inci gibi diziyorsunuz.
Yoksa bu sıralar yine güzel işlere imza atmak için geziyor, okuyor, çalışıyor musunuz?. :) Radikal gazetesi'ndeki yazınız bu ziyaretime çok iyi geldi, benim de keyfim iyi şükür ama sanki şimdi daha iyi oldum. :)
Aslında ingilizce sayfanızın linkini almak istemiştim ama beni taa Akdeniz'e götürdünüz. :)
Ellerinize emeğinize sağlık.
Sevgilerle

tata dedi ki...

Ne yerde ne gökteyim
Bir garip seferdeyim
Asik miyim ben neyim
Sarhos olamiyorum.
Bu sarkiyi hatirlatti bana yazin. Korunmak icin güzel bir yer secmissin, doganin koynuna birakmissin kendini. Hersey gönlünce olsun!
Sevgiler

daimamutfak dedi ki...

Haklısın tijen'ciğim..sevgiler

Evren Yasa dedi ki...

Tijencim, Lezzet dergisindeki son yazini okudum Anne sutu kadar tatli basligi ile.. gercekten cok guzel yazmissin, ve cok guzel iliskilendirmissin tatli bagimliligimizin sebebini.. sanal alemde olsa bile seninle tanismis olmak yaziyi okurken beni cok gururlandirdi paylasmak istedim.

Aslı Cin dedi ki...

Linkin başlığı bile yetiyor Tijen.

Ferhanca dedi ki...

Tijen merhabalar,
yazın çok güzel gerçekten Akdeniz'in serinliğini hissetim.Ellerine, yüeğine sağlık..

Tijen dedi ki...

Hepinize tesekkurler yorumlar icin. Iyi ki varsiniz!