18 Temmuz 2006

Persembe eklentisi. Kars'tan merhaba. Dun geldim. Sag salim. Burasi baska bir dunya tabii. Hakikaten guzel ve ozel bir yer. Henuz fazla bir sey gordum diyemem ama gorecegim. 29 Haziran'a kadar buradayim. Cevrede gorulecek cok sey var. (Kusura bakmayin Ingilizce klavyeyle yazdigim icin Turkce karakterleri kullanamiyorum su anda)

Size kitch Zübeyde ile ya da diger bir deyisle Pembe Ferrarili sütçümüzle basbasa birakiyorum. Bizim Zübeyde alem kadindir. Zaten resimden de anlasiliyor olmali ne kadar komik bir kadin oldugu. Genelde pembe sapkasiyla gelir. Geçen sene Mercedes'i vardi, yani eski üç tekerlekli, arkasi seleli bisikletine Mercedes diyordu. Simdi benim neyim eksik, ben de Ferrari aldim diyor. Hem de pembe. Sapkasi da onunla uyumlu herhalde. Kocasi Karadenizliymis, oglu da ona benzedigi için onlara "hamsiler" diyor. Klaksonuna da dikkatinizi çekerim. Zaten ona ne gerek, islikla Türk sanat musikisi icra ederekten dolasir siteyi. Sabah ve aksam. Her sokaktan her seferinde geçmez elbet. Hayrani çoktur. Lafi sözü boldur. Her gelisinde yeni bir espri bulur! Eh bugünlük bu kadar olsun. Daha valizimi hazirlamadim ben. Durun ayol iki saat içinde evden çikmam gerek.. Haydin hosçakalin. Size orlardan yazarim elbet.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

cok tuttum Zübeyde Hanım'ı..cok tatli :)
poz da vermiş, helal olsun! cok matrak biri oldugu belli..cancagzım, iyi yolculuklar, ozletme kendini, topla bir suru mutluluk oralardan da gel saglıcakla.

Aslı Cin dedi ki...

Tijen, bu Zübeyde hanım tam benlikmiş.Bütün gün lak lak ederdik işte. Selamlarımı ilet.

Aslı Cin dedi ki...

Bu arada sana iyi tatiller.

Tijen dedi ki...

soylerim tabii mine'cigim lafi mi olur? cok komik bir tiptir..
*
zeynep'cigim gelirsen gorursun bizimkini. bambaska bir tiptir!
*
asli bayilir sana zubis..
tijen

Adsız dedi ki...

sevgili tijen...tabi bu mevsimde kars soğuk bile sayılabilir.ağustos ortasında kaloriferlerimiz yanardı.
sarıkamışta 2 yıl oturdum. bilirim oraları ama maalesef daha oraların neresi olduğunu bimeyenler bile var...son yıllarda kayak vs gündeme gelince biraz bilinir oldu. öyle güzel kar yağar ki oaralarda anlatılmaz..
isviçre alp leri yanında hiç kalır...insanı da çok yüreklidir..
merakla bekliyorum yazının devamını.
sarıkamış a yolun düşerse acı su diye bir yer var.oranın suyunu içmeden dönme..hatta şişeyle getir. su,,canım ,,bildiğimiz soda 3 ayrı çeşmeden farklı tatlarda akıyor.sevgiler.

Zeynep M. TÖRE dedi ki...

Kars ne kadar uzak bir kose degilmi batiya gore, ama hatirladigim kadari ile cok eski bir tarihe sahip ozellikle mogollar bile hukum surmus orada.
Keyfini cikar oralarin, cantandan bende cevreye bakinmaya devam ederim :))

Bu arada pembe zubeydeyede bayildim. Hayatla barisik bir kisilik bana gore.

Sevgilerimle.

Tijen dedi ki...

sevgili aysen,
sarikamis'a gider miyim bilmem cunku buradaki ekibe bagimliyim ama cevrede
bir yerlere gidecegiz sanirim. en basta da ani harabelerini gormek istiyorum.
bakalim hangi birine sira gelir? yazacagim ama biraz biriktirmem gerek..
*
zeynep'cigim hakikaten oyle. hele de burhaniye'den kars'a gelmek.. neyse ki
ucaklar var da hayati kolaylastiriyorlar yoksa gelebilir miydik buralara?
zubeyde cok komiktir hakikaten..