20 Haziran 2011

Yola çıkmak lazım

Yaz geldi. Birdenbire. Yağmurlar kesildi. Rüzgarlar dindi. Karpuz kabuğu düştü mü görmedim ama ben deniz mevsimini açtım. Güneşinkini de. Dün akşam Sırtçantalılar grubundan sevgili Timur Özkan'ın editörlüğünü yaptığı Ankaralı Gezginler'in Türkiye'den Gezi Yazıları kitabını okuyordum. Yazılardan biri mavi yolculuğu anlatıyor. Öyle çok çekti ki canım. İsterdim Ege'nin inci gibi koylarında, bir teknede olmayı, sabah yüzümü denizde yıkamayı, hiç bir şey yapmak zorunda olmadan dinlenmeyi. O yüzden de bu fotoğrafı seçtim ya bugünkü yazıya. Dilerim bu yaz hepimiz gönlümüzce dinlenip yılın yorgunluğunu üzerimizden atabiliriz. Sadece bedensel ya da zihinsel yorgunlukları değil, ruh yorgunluklarından da silkelenip tazelenme zamanı. Ben bu teknelerden birinde uzanıp kitabımı okuyor olmayacağım önümüzdeki günlerde ama Ege'nin farklı yörelerinde olacağım. Size bir sürprizim olacak dönüşümde. Benden ses çıkmazsa merak etmeyin diye yazdım bu yazıyı bir de tabii sizi ruhunuza dinginlik verecek bir fotoğrafla başbaşa bırakmak istediğimden. İki hafta sonra, güzel haberlerde buluşmak dileğiyle, şimdilik hoşçakalın.

11 yorum:

Peritozu dedi ki...

Iyi tatiller, guzel gezmeler Tijen Ablacim :)Dondugunde guzel fotograflar bekliyoruz.

tijen miriam dedi ki...

sabirsizlikla bekliyorum:)cabuk don

pelince dedi ki...

Tijencim tatil demek dinlenmek demek bencede.. Her şeyi arkada bırakıp gezmek keşke mümkün olsa.. Birde şu telefonların çekmediği bir yere gitmek lazım :) İyi tatiller ..

Adsız dedi ki...

Haftaya ben de Ege deyim ,iyi tatiller herkese ve size Tijen hanım
Sevgiler
Esma

Eya dedi ki...

Tijencigim...bende önümüzdeki hatasonu 3 günlügüne Ege´deyim...Izmir-Cesme...ah nasil iyi gelecek...sana da iyi tatiller dilyiorum...sevgilerimle


zehra

Unknown dedi ki...

Kocaman bir aminnnnnnn diyorum! Seni de ozlemle bekliycem...

FEYZA dedi ki...

İYİ TATİLLER ŞİMDİDEN ÖZLEMLE BEKLİYORUM YENİ YAZILARINIZI...

misk dedi ki...

Bu resim bana Gökçeada feribotunu hatırlattı, ne çok sevdim ben o adayı anlatamam, gözümde tütüyor. Inşallah bu yaz gitmek kısmet olur! sana tam gönlüne göre bir tatil diliyorum:) sevgiler

kekik dedi ki...

Ege'den, Çandarlı'dan selamlar! İyi tatiller diiiyorum.. Buralar biraz esintili bu aralar yaz uğramadı daha, ama İstanbul'dan buralara kaçmak öyle iyi geldi ki.. Yarın Ayvalık'tayım bir gece konaklayıp Perşembe pazarına uğrayacağım.. Belki karşılaşırız oralarda, ne güzel olur:)

Sevgiyle,

Candan

Adsız dedi ki...

merhaba tijen hanım, dün gece tesadüfen tv24'te "tak sepeti koluna" adlı bir program yapacağınızı öğrendim. tv 24 pek izlediğim bir kanal değil ancak sizin programınızı heyecanla bekliyorum. tam olarak hangi günler yayınlanacak ve hangi saatlerde izleyebileceğimizi öğrenebilir miyim? bir de ben değişen vardiya sistemiyle çalıştığım için program tekrarlarınızı da bizimle paylaşmanız mümkün mü? tak sepeti koluma benim sizin hepsi birbirinden güzel ve özel kitaplarınız içinde en özel duygularla bağlı olduğumdur, daha önce de sizinle paylaşmıştım bu duygumu. ne güzel olacak sizinle ege'yi dolaşmak, pazarları gezmek. sevgilerimi ve selamlarımı gönderiyorum. ruken.

Tijen dedi ki...

Sevgili Ruken hanım,
Çok teşekkürler güzel dilekleriniz için. Siz yorumu yazdığınızda biz yollardaydık, hemen yanıt veremedim kusura bakmayın.