08 Eylül 2011

Bu hafta Çeşme'deyiz

Esra "bu hafta neredesiniz?" diye sorunca ah dedim daha yazmadım. Facebook sayfamızı düzenli olarak güncellediğim için bazen sanki herkes oradan gelişmeleri görebilirmiş gibi geliyor. Oysa Facebook kullanmayan pek çok kişi var. Lafı uzatmadan sizi Çeşme'yle tanıştırayım, benim Çeşmemle. Çok eski bir birlikteliğimiz var mı Çeşme'yle? Aslında hem var hem yok. 1990'larda eş nedeniyle Çeşme'de kaldığım zamanlar olmuştu ya mesela yarın akşam programda izleyeceğiniz Rumeli Pastanesi ve İmren Lokantası ile o dönemde tanışmamıştım. Oysa ikisi de Çeşme'nin eski lezzet ustalarından. Yarın kuruluş hikayesini dinleyeceğiniz Kumrucu Hüseyin'i ise biliyordum. O leziz kumrulardan (bilmeyenler için kumru bir tür sandviç) yemişliğim vardı. Programda başka ne var? Süzan teyze var, "sandalye market"in biricik güzeli Leyla teyze var. Başka şeyler de var tabii ya onlar sürpriz olsun. Programın ilk gösterimi yine Cuma 21:00'de, Kanal 24'te. (Not: Geçen haftaki programda kanaldaki e-posta adresimize yazan 1, 50 ve 100. kişilere birer adet imzalı Mutfaktaki Yaban armağan edeceğimi söylemiştim. Şansınız hala devam ediyor. Tek yapmanız gereken şey taksepetikoluna@yirmidort.tv adresine yazıp sonraki bölümlerde bizi nerelerde görmek istediğinizi söylemeniz. Tabii oralarda hangi konulara değinmemizi ve nelere ağırlık vermemizi istediğinizi, ayrıca program ile ilgili -varsa- görüş ve önerilerinizi de yazarsanız çok sevinirim. Adresinizi de yazarsanız iyi olur ama yazmasanız da nasılsa kitabı kazanan kişilere sorduğum için kazandıysanız size de yazıp sorarım. İyi şanslar!)
(Fotoğraftaki ise Kumrucu Hüseyin'de tattığımız ünlü İzmir lezzeti boyoz ve onunla servis edilen fırında, susuz olarak pişirilen yumurta)

5 yorum:

Esma dedi ki...

Boyoz çok lezzetli bir şey ama benim gibi kilo ile başı derte olanlar için çok dikkatli yenilmesi gereken bir yiyecek...
Programı bu hafta normal saatinde izleyeceğim tekrarlarında geçen hafta problem oldu ,sonunda izleyebildim.
Heyecanla başlama saatini bekleyip izliyeceğim.:-)))))
Esma

Tijen dedi ki...

Çok teşekkürler Esma hanım. Dilerim severek izlersiniz!

Serap dedi ki...

Hiç televizyondan seyredemedim ama; programlarınızdan bir kaç tanesini bilgisayardan seyrettim. Tanıtımlarınız çok güzel, yöre ile, yemekleri ile bilgilenmenin yanı sıra, sizinle geziyor gibi oluyor insan. Umarım fırsat buldukça diğerlerini de seyretme imkanım olur. Sevgiler.

Tijen dedi ki...

Serap'cığım,
Beğenin için çok teşekkürler. Yeni bölümlerde de görüşmek dileğiyle.

yüksel dedi ki...

Şahane görünüyor,İzmirdeyken bol bol yiyoruz da Bursadayken buzluktakilerle idare ediyoruz.Kumrucu Hüseyinde biz kumru ve lokma yedik çok beğendik