28 Şubat 2011

Bahar mi donuyor ben mi?

Kivircik sacli bir kadin hadi ama neredesin cok oldu dedi. Dedim gelecegim, az kaldi. Evrendeki meleklerle randevum var, kapilarinda bekliyorum bahari geri getirsinler diye. Dilekcem hazir, harc pulunu da yapistirdim. Evrende isler bizim memlekettekinden farkli yurur sanirdim ya degilmis. Harc pulu orada da gerekliymis. Evren neresi diyeceksiniz sanki baska bir gezegendeymis gibi bahsediyorsun. Biraz oyle galiba. Ya da ben baska bir gezegendeyim belki. Kafamin icindeki gezegende. Bir suru hikayenin, insanin, tadin, mevsimin, rengin hizlica donup durdugu icerlek gezegenimde. Diyecegim o ki, az kaldi. Yani kivircik sacli kadindan baska merak eden varsa diye yaziyorum bu satirlari. Bir kac gun sonra icinde fotograf da olan eski yazilar dusmeye baslayacak bu minik dunyanin disarlak ekranina. Icerden disari, disardan iceri... Akis devam edecek. Bahar? Bilmiyorum, kapisindayim meleklerin. Randevunuz var mi diye sordular. Yok dedim ben uzaktan geliyorum. Randevu sisteminiz bizim gezegende calismiyor. Cok ugrastim ancak randevu alamadim. Biraz sasirdilar ama yuzume baktiklarinda dogruyu soyledigimi anladilar. Bekleyin o zaman, randevusu olanlarin isi bittiginde, eger mesai saati hala dolmadiysa, sizin dilekcenizi de alip isleme koyacagiz dediler. Bekliyorum kapisinda meleklerin. Neyse ki kafeteryadan sicacik bir fincan cay alabildim. Bir paket de cikolata. Yanimda kitabim da vardi. Bekliyorum.

18 yorum:

Bir Dilim Düş dedi ki...

Meleklere benden de selam ilet Tijenciğim :)))

Sevgiler,
Evren

Tolga dedi ki...

ne kadar sıcak, öz sözler bunlar :)
tolga

Serap dedi ki...

Yazılarınızı, resimlerinizi ve tabii ki sizi dört gözle bekliyorum. Hem geleceksiniz, hem gelirken baharı da getireceksiniz diye.... Sevgiler.

Özge S. dedi ki...

bu sabah aklımdaydın, mail atacaktım "hadi bir ses ver lütfen artık, arayı çok açtın" diye... temiz kalpliymişim! mutlandım! hadi ama...

caferengigül dedi ki...

evet bekliyoruz sizi.Oraları bilemem ama, badem ağaçları çiçeklerini dökmek üzere artık Bodrum da.Öyle güzel ki hava insan maşuk oluyor buralarda.Sevgiyle.

Mimosa Café dedi ki...

gel gel hangi gezegendeysen aramıza dön artık özledik ama :)

hindiba dedi ki...

Kivircik sacli kadindan baskalari da var elbette bekleyen :)

misk dedi ki...

O kafeteryayı çok severim! Çok naziktirler ve ikramları da pek makbuldür:)

Unknown dedi ki...

Ben sana hosgeldin hediyesi, tomurcuk resmi cekip gonderecektim, bahceden :-) Ama kar daglarinin uzerine kar yagiyor hala!

Ozlemaki dedi ki...

çocuklar aç, bekler deyince melekler bir hal çaresi bulur, insafa gelir mi acep? ki o vakit baharı da kaptığın gibi, çuvallar dolusu mis kokulu hikayeyle hemencecik masaya oturtur musun bizi?

Midesi gurul gurul çocuklardan sadece biri= Öz.

Adsız dedi ki...

cemre toprağa düştü
sonra suya düştü...
baharı beklerken...
kış yeni geldi...

biz baharı ve baharla gelecek olan seni beklemekteyiz...

aysenur

a_y_s_e dedi ki...

ozlemisim yazilarini... bizim buralar hala karli, buzlu, Tijencigim, bahar bizi unuttu... Bugun kayip dustum yine buzda.

Benim yerime de cek gunesi...

Narince dedi ki...

Özledik tabii, dışarlak ekrandan, içerlek gezegenine göz atmayı. Bekliyoruz kahvaltıya sıcak çayı özler gibi.

Ev perisi dedi ki...

Selam olsun melekler şehrine...;)
Ve bu masal şehirdeki güzel inasana...
muhabbetle...
ev perisi.

ev perisi dedi ki...

Blogger dostlarım biri bana bişi söylesin!!!
Dışardan bloggerlerimize ulaşılamıyormuş haberiniz var mı?
Mahkeme karrarıyla engellenmiştir ibareleri çıkıyomuş...:(

Punto dedi ki...

Sen de gel, bahar da gelsin Sevgili Tijen.

Gizem dedi ki...

Ev perisi oyleymis evet maalesef! Tijen de bir merhaba dedi sonra kayboldu mecburen.! ? !

Mutfak Havlusu dedi ki...

Bizde gel artık desek ulaşır mı sesimiz oraya?
Evet Tijen abla artık gelmelisin!
evet yasaklar var ne yazık ki
evet birkaç kişinin suçu bizim gibilerin işlerine çomak sokmaya kadar vardığı halde gelmelisin
sen gel ki biz buralarda hala ümitle varolalım
sonra elimizi nereye koyacağımızı bilemeyen ruh haliyle gezinmeyelim..
selamlar ve sevgiler en en büyüğünden!