24 Eylül 2008

Gunun fotografi-X

Insanin bilmedigi bir dilde bilgisayar kullanmasi ne zor. Su fotografi yukleyene kadar akla karayi sectim!
*
Evet, hikayemize donelim. Cadilar aralarindan birinin yasli ve fakir bir kadina
donusmesine karar vermisler. Mevsim mantar mevsimi. Orman pek cok yabani mantarla dolu. Bir sepet dolusu mantar toplamislar ve yasli kadinin eline vermisler.
Yasli kadin prensle karsilasinca ona, "evladim, ben fakir ve yasli bir kadinim. Emekli maasim gecinmeme yetmiyor. Ben de ormana gelip mantar topluyor, pazara goturup satiyorum. Su mantarlari satin al da sevdigine gotur, hep birlikte yersiniz," demis. Yufka yurekli prens, "elbette anacigim, yeter ki sen iste," deyip mantarlarin parasini fazlasiyla odemis ve sevdigi kiza guzel bir hediye goturuyor olmanin sevinciyle yola koyulmus, arkasinda kis kis gulen bir cadi biraktigini farketmeden...

10 yorum:

bahar dedi ki...

bu fotoğraf bana çocukluğumdan hoş anıları hatırlattı. küçükken ormana gider ve mantar toplardık. sonra o gece çok yağmur yağsın ister, yağarsa hemen yine ormana giderdik yenileri toplamaya.

Ferhanca dedi ki...

Prens dur o mantaralar zehirli yemeyiiiiiinnnnnn:))))help, imdat duyuralım sesimiz...

ay mantara çok güzel güzel bir ateşin üstene tel ızgarayı koyup bu güzelleri dizip birazda tuz serpip afşyetele yiyeceksin..
hain cadı güzelim mantarları zehirledi :))))))

Adsız dedi ki...

Bayılıyorum bu masalı merakla takip etmeye.Bakalım sonu nasıl bitecek...Mutlu sonla biter umarım :) Sevgiler...

Adsız dedi ki...

En sonunda hangi ulkede oldugunuzu soyleyeceksiniz degil mi? Cok merak ettim..

Elif

Adsız dedi ki...

tijenim sanırım prens bizim iç anadolu yöresinden.. :))))

öperim mutlu güzel tatiller...

pelince dedi ki...

Mantarlar çok güzel gözüküyor, birde zehirli olmasa ...

Zeynep dedi ki...

Cadı belki merhamet eder de arkalarından gidip onları durdurur,yemelerine izin vermez.
Mantarlar çok güzel görünüyor Tijen:)
Sevgilerimle

Adsız dedi ki...

keşke o prenses ben olsaydım
"prensim alerjim var yiyemem" derdim o zaman prens yerdi yok yok yemesinlerrrr merakla bekliyorum yarını


sevgilerr

el*ff dedi ki...

he he he ne kadar hoş arkası yarın gibi :))
mantarlarsa harika görünüyor...
keyifle bekliyoruz yeni bi foto ve masalın devamını :))
sevgiler...

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Tijen'ciğim,

Bu ayki Food and Travel dergisindeki röpörtajından nerelerde olduğunu biliyorum ve seni şehir şehir takip ediyorum.
Dönüşe az kaldı galiba değil mi?
Dinlenmekten çok yorulmuşa benzersin,ama olsun bu kadar güzel yerleri görmek herşeye değer bence de.

Sevgilerimle,